DuyguSerkan Merhabalar şu anda eşimin şark görevi nedeniyle şırnaktayız bende burda şırnak 112 de çalışıyorum ailem ankarada ve güven hastanesınde doğum yapmayı planlıyorum kontrole giden hamişler yardımcı olursa cok sevınırım 🙂
Seyma0635 Arkadaşlar merhaba bende nasipse 25 nisanda güven hastanesinde doğum yapacağım içinizde memnun kalan varmı ? doktorum Sibel hanımdan Memnunum ama doğum katı nasıl ?