bdryyldz35 Bende gitmiyorum da gitmeyi düşüyorum 20 haftalık gebeyim bu zamana kadar hep sadaya gittim ayrıntılıyı yaptıktan sonra bidaha gitmek istemiyorum doğum olarak direk sezeryanı seçtiklerini duydum çoğu kişiden ben ise normal istiyorum o yüzden şimdi çiğliye gitmek istiyordum da hangi doktora gideceğimi bilmiyorum