Meraki Kızlar iyi akşamlar, herhangi bir medical parka giden var mı varsa eğer sigortasız olan anneler için devletin yapmış olduğu analık hakkı sgk sı bu hastanede geçiyor mu bilgi verirseniz sevinirim 🙏