Brcn406 Kızlar merhaba 33+3 haftamızdayız. Erkek bebek bekliyorum. Koltuk altı ve genital bölgemde kararmalar meydana geldi. Sizin de başınıza geldi mi? Bi çözüm yolu var mıdır? Doğumdan sonra geçer mi? Ya geçmezse 😭
hunilimom Brcn406 doğumda sonra 2 3 ay içinde gidiyor bende öyle oldu en azından bünyeye göre değişir tabi
Eminapasali Evet koltuk alti genital göbek çizgisi göğüs kararması yaşıyorum dolgundan sonra gider diyorlar
Bakiberat Geçiyor benimde olmuştu doğumdan sonra zamanla gecmişti. şimdi yine başladı kararmalar boynunum kenarları bile kararıyo😩 sabır sabır.