__Tazeanne__ Kızlar 25+5 im cuma günü tam 26 hastalıkken kontrole gideceğim Sezaryen mı yoksa normal doğum olacağı belli olur mu olmazsada ne zaman söylerler Bilgi verir misiniz lütfen 🙏🏻
Missipi __Tazeanne__ Valla ben 35 im hala benimki bile belli değil 🤷🏼♀️ Ben normal istiyorum erken doğum riskim falan da yok ama, çatı muayenesi falan daha olmadım. Uygun mu bilmiyoruz yani. Sanırım tam netleşmesi 37-38 haftaları bulur diye düşünüyorum
iremss __Tazeanne__ 37den önce genelde bu konuşulmuyor, ancak erken doğum riski veya riskli gebelikse o zaman belki önce konuşuluyor. Her şey normalse 37-38 de doktorunuz bilgi verir
Cido_Cim __Tazeanne__ doktorum 37. haftamın sonunda çatı muayenesi yaptı, öncesi için erken demişti..