Kdzeregli Hanımlar 24+1 iz ama merak ettiğim bir şey var. Sezaryen olmak istiyorsak doktorumuz kaçıncı haftada gün veriyor 🤷🏼♀️
Snmdnz Kdzeregli kendi isteginle mi olucaksin canm eger oyleyse doktorunla konusuyosun 38haftana 15 20gun varken gun veriyor sana
_defnee Snmdnz Bana dedi ki 38 37 de alıp çocuğu bir gün küvezde bekletmem dedi. 39 u doldurtup öyle dedi. Ama şimdi 36 bile olsa senin çocuğun şükredicem diyor😂 erken doğacak çünkü risk yüksek.
Snmdnz Kdzeregli tamam canm dedigim gibi doktorunla konustuktan sonra 38haftaya 15 20gun varken gun veriyor😊
Begonia Kdzeregli Benimki 39’u doldurmadan almam dedi. 39+3’te olacağım. Ama genelde 38’de alıyorlarmış doktorum sağlıklı bulmadığını söyledi