Doğumun tek bir cinsi var aslında normal olan, oradaki doktor ve hemşireler sadece olayın tetkik kısmında. Sonuçta normal Doğumda ebeler mevcut oda anneye yardım amaçlı sadece. Bunun dışında doktor olası bir tehlikede devreye giriyor. Sezaryen denilen şey net ameliyat, ameliyatla bebeğin alınması. Normal olan birşey varken sezaryen istemek biraz değişik geliyor bana , bebek zaten normal Doğumda kendini o pozisyona hazırlayıp sancılarla kendini zaten dışarı itiyormuş bu arada hiç Doğum yapmadım ilk bebeğim32 haftalık hamileyim 🙂 bilmişlikten değil yanlış anlamayın ama bir çok şey izledim ettim genel düşüncem böyle oldu şu anda da bu doğrultuda ilerliyorum, kendimi korkutmadan. Bazı şeyler olacağı varsa ama öyle ama Böyle oluyor sonuç olarak. Umarım herkesin gönlünce olur herşey