Sltn01 adetime 3-4 gün kala benim şöyle oldu pazar günü pembemsi leke geldi az bişey sonra kesildi pazartesi yine aynı leke geldi pembemsi kahverengimsi karışık sonra dün çok az kan gibi geldi yine kesildi erkenden gelmesini anlamadım adetim ya yarın yada cuma normalde bende yerleşme kanaması olabilir diye şüphelenip yaptım ama negatif çıktı