Bgmbgm muayene ücreti 120 tl ama kurum indirimi de var.doğum 3000tl olması lazım.Evet Hüseyin bey işinin ehli bir doktor aynı zamanda çokta iyi bir insan.Ben başken üniv hastanesine gidiyordum ama Hüseyin beyin methini duyunca ona devam etmeye başladım