Çok heyecanlıyım hamileyim sanıyordum bugün ile 3gun gecikti ama dün gittim kandada ultrosonda bişey çıkmadı. Klmen yazdı doktor adetin 5. Günü kullanmam gerekmiş ay bu sefer de adet olamiyorum 😁😁🙆 ne yapsam kızlar fikriniz naçizane düşünceleriniz nelerdir 🤷🌺