Senaocl Ben ekşiden hep nefret ederdim. Hamileliğimde de değişen bişey olmadı :) Tatlıya hep çok düşkündüm. Bütün hamileliğim boyunca bu da değişmedi tatlının küpüne düştüm😅 Ye tatlıyı çıkar Hakkıyı, ye ekşiyi çıkar Ayşe yi falan diyolar ama benimde oğlum olacak yine de ekşiyi hiç bi zaman sevmedim zaten bununla ilgisi var mıdır bilemedim