Selam kızlar, 32+1 iz, ama uzun zamandır göğüs uçlarımda yara var, kuru, çatlamış araları açık, hani susuz kalan tarla gibi düşünün, acısı bu ara fazla, hindistan cevizi yağı sürdüm, lansiloh krem sürdüm ama yok geçmiyor. Başına gelen var mı ne yapsam geçer, doğumda sütün gelmesinde sıkıntı verir mi bilemedim. Yardımşarınızı bekliyorum.