Merhabalar hanımlar. Gebelik belirtileri yaşadığım için adete 8-9 gün kala erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Çok mu erken yaptım bilmiyorum ama şu anda adetime 3 gün var ama ben kendimi hem adet olacakmış gibi hem de hamile gibi hissediyorum. Değişik ama 🙈☺️ Normalde çok üşüyen biriyim ama yaklaşık 2 haftadır falan ateş basmaları yaşıyorum, kasık ağrısı yaşıyorum. Hatta adet oldum olcam diye ped ile geziyorum 2 gündür ama wc ye gidip bakıyorum bir şey yok. Acaba aranızda böyle belirtiler yaşayıpta hamile olduğunu öğrenenler var mı ? Geçen ki erken gebelik testi negatif çıkınca biraz umudum kırıldı aslında ama yine de kararsız kaldım 3 gün kala test yapsam mı yoksa günümün geçmesini mi beklesem ?