Merhaba kızlar 1 haftaya zorunlu sezeryan doğumum var 37 haftadayım ama bebeğim 33 ile uyumluymuş doktor kötü bişey söylemedi ama alınması gerek dedi 2500 kilo kötü mü😕 ve doğuma girerken çıkarken nelere dikkat etmeliyim neler önerirsiniz? Bir de genel mi olmalıyım spinal mi tecrübelerinizi bekliyorum🙏🏽👼🏽😇