Ngh-2 Merhaba arkadaşlar 5 hafta 4 günlük hamileyim, bazen çok fazla Karnım ağrıyor sanki adet sancısı gibi oluyorum, normal bir durum mu?
Busra_korkmazz Ngh-2 dayanilmicak bi agriysa ve kanaman varsa dis gebelikten korkuyolar.. bicak saplanir gbi oluyorsa.. insallah hersey yolundadir bende cok zor gunler geciriyorum birbirimize dua edelim..
Sevgi22 Ngh-2 normal canım ağrı geciyosa sıkıntı yok bebek geliştiği için ama surekli agriyosa doktora gozuk benim hala ağrıyo ara ara
Ngh-2 Ağrı 5-10 dakika sürüyor, adet ağrısına benziyor, sanki lavobaya çıkma ihtiyacım var gibi hissediyorum,sizlerde ağrı hissediyor musunuz? Cuma günü kontrolüm var bakalım..