bsra2626 Kizlar 4+5 günlük gebeyim tsh yuksekligi cikti gebelikte bu durumu yasayan var mi bebegim icin endiseleniyorum
Kbrahrl bsra2626 ilaç vermediler mi canım düşmesi için benimde yükselmişti ilaçla düştü halada kullanıyorum
Ftsctn_20 bsra2626 TSH kaç çıktı ? Eğer dediğiniz gibi yüksekse doktorunuzun ilaç tedavisine başlamış olması gerekiyor sanırım. Benim yanlış hatırlamıyorsam 3.59 a çıkmıştı hap yazdı yaklaşık 3 aydır onu kullanıyorum. Şu an normale döndü ama hala ilaca devam ediyorum.
Ikizlerr Hemen ilaca başlamalısın canım o hap hemn düşürür Allahtan ama sakin geciktirme benim ilk gebeligim de 7 ye çıkmıştı çocuğun kalbi durdu bu sebeplerden biri olabilir demişti doktor