Kubraonenn benimde 1 hafta geride, hatta en uzun kemik 1 hafta 4 gün geride, kalbinde de parlaklık var, ama inan ilk başta üzüldüm her kont de herşeyin.in sağlıklı olduğunu ve hareketlerini kuvvetli ve net hissedince dedim buna da şükür 7 ay bittikten sonra toparlar yawrularımız, minyon olsun sütümüzle büyütürüz Allahın izni ile sende stres yapma, o o hafta geriliğini kapatır ama stres daha çok zarar verir 28+4 olması gerekiyor benim de 27+4 görülüyor, 3 haftayı geçmediği sürece ilerilik yada gerilik endişe etme güzen gebikiğimiz olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻🌼🌼