Zynpali Kızlar kilomuza 3200 dendi 2 hafta önden gidiyoruz böyle iri bebekle 4 buçuk kiloyu bulur normal doğumu beklersek, acaba devlette bu şekilde iri bebek olupta sezeryana alırlar mı
betuloztrk Zynpali Bizde 33. haftamızda 3kiloyduk şimdi 35iz haftasını tamamlayana kadar 4 ü geçicek Normal doğum istiyorum erken doğum tehlikemizde var bizim sizin sancılarınız ve kasılmalarınız varmı bu aralar?
yagmur2019 Zynpali 4kilo üstüne devlette sezeryan diyorlar normalde ama çatı müsaitse 4-4100 ü normal doğurtan da var ama sizin Bebiş maşallah ☺️🧿
Zynpali betuloztrk sancım yok kasilmalarimda doktora göre normal kandilinden gelicek gibi değil ama çok assagida baskı hissediyorum 😁
Rmysylmzkrts Nse Benimde aynı bebeğim geriden geliyor ama ben beslenmeyle ilgili olduğunu düşünmüyorum çünkü ben çok dikkat ediyorum beslenmeme biraz genetikte diye düşünüyorum
Zynpali Nse ya hiç dikkat etmiyorum öyle hergun süt içim kaşar peyniri yiyim falan yok açıkçası soda ve suyu çok içiyorum gün de 4 litreyi buluyor yani ne bulduysam onu yedim 🤭
Zynpali yagmur2019 ya çok normal istiyorum ama 4 kilo ve üstü olursa makata kadar kesilip bicilmektense sezeryani tercih ederim 😊
142619 Zynpali bn yaptm 4115 kilo norml dogum yaptm devlette 4 bucugu bilmem amq senin icin zor olur hemdr doktor ne diyosa onu yap bnce
Zynpali 142619 doktoru dinlicem tabiki ama çok dikiş yiyip şancı çekmektense sezeryana döndüm şu an açıkçası 🤷♀️
Zynpali nursenakaynak01 öyle dikkat eden sakınan birisi değilim canım ne bulursam yiyiyorum o yuzden kendim de 27 kilo aldım 🙈
Zynpali gozde91 iki hafta önce gittiğimde 2700 du yani iki hafta da 500 gram almış durcak gibi değil bence😁😁
Nse Rmysylmzkrts cnm dün benim yediklerimi bı görsen her kez dio şu ki maşallah sen nasıl dikkat ediyon çocuk baya kilolu olur diolar di kendim de öle dusunuyordum ya önde gidiyordur yada tam kilosundadir diye dün geride değince şaşırdım
damlaege @nursenakaynak01 Canım benim bebeğimin gelişimi de önden gidiyor. Hamile kaldığımdan beri süt yumurta yoğurt haftada bir mutlaka balık et kıyma yemekleri hep yedim. Kuru yemiş olarak fındık badem ceviz kuru dut kuru üzüm hep yedim. Sebzeleri de yeri geldi salata yaptım yeri geldi normal yedim. Bol bol da su tüketiyorum.
Nse Zynpali cnm vala ben kendim de kilo almadım 22 haftaligim 70 kiloyla hamile kaldım bu haftaya kadar aldığım sadece 2 kilo
Zynpali Nse hiç dikkat etmedigimden böyle aldık o zaman biz 🙄 ama benim değerlerim çok düşüktü 5. Haftadan itibaren kan ilacı vitaminler balık yağları içtim hep ondan da kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben
142619 Zynpali canm bn bilmiyorm ama bnm dikisim yarim saaten fazla surdu kac tane oldugunu bilmiyrm hem icten hem distan vardi suni sanci verildi ama sonrasi cok kolaydi hmn ayaga kalktm bebegime tek basima baktm sonrasi kolaylik norml dogumun ee icinden bi can cikiyo kolay olmasini bkleyemeyiz
Nse Zynpali ben anlayamadım cnm zaten bu zmna kadar üç doktor değiştirdim biri kendin kilo almasan da olur bebek sağlıklı olsun o yeter dedi başkasına gittim kendim kilo almadım normal mi dedim iyi ya işte dedi dün başka bı doktora gittim kendin almamışsin ki bebek alsın dedi yememe icmeme dikkat ettim kendime değilde bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeğe çalıştım vitaminlerimi kan hapimi devit 3 düzenli kullandım ama kilosu geride çıktı