ddenizc Arkadaşlar idrarlar amino sıvısı kaçağı olduğunu tespit edenler ve ileri haftaları görenler var mi? 29. Haftadayım bende kaçak var ama suyum iyi, enfeksiyon takibim yapılıyor biraz korkuyorum açıkçası
mucizelerininannesi ddenizc hâlâ emin deilsin?? Eczaneden git turnusol ped al onu tak sızıntı eğer amniyon sıvısı ise pedin rengi değişiyor normal alıntıysa normal kalıyor hastanede bekleyeceğine bunu yapsana daha basit eğer amniyon suyu ise zaten dr anlaması lazım niye anlamıyorlar hatta o pedden hastanede de var nasip bilmiyorlar amniyon sıvısı mi deilmi??
ddenizc nurellaam ya aslında ben hala tam emin değilim, çünkü dün bir profesöre gittim yapılan testlerin asla tam sonuç vermediğini söyledi. ama ben çamaşırımdaki bir iki damla ıslaklıktan şüphe ettim.
nurellaam ddenizc belki akıntidir. Gebe okulundaki ebe tuvalete girin çıkın temiz iç çamaşırı giyin on dakika içinde sivi geliyosa o sudur demişti.
ddenizc mucizelerininannesi turnusol testi yapıldı ama o kesin sonuç değilmiş. Su takibim yapılacak, çünkü rahim ağzım kapalı. küçük bir kaçak var ama kapanabilirmiş
mucizelerininannesi ddenizc bende başka bi hastaneye git cnm nasıl anlaşılmıyor çok saçma seni boşuna hastanede tutor olabilirler bence başka bi dr görün turnusol pedde gayet net anlaşılır ped morsa amniyon sıvısıdir deilse deildir kaçak maçak ne alaka 🤔🤨