Herkese merhaba. 36+1 olduk,32.haftadan beri 2 defa erken doğum riskim oluştu. En başından beri devam ettigim hastaneye, hijyen koşulları sebebi ile veda etmek zorunda kaldım. Bugün tavsiye üzerine başka bir doktor ile görüşme sağladım. Genital siğillerim olmuştu ve bunlar ocak ayında yakılmış,o dönem doktorum sezaryan olmak zorundasın demişti. Ama bugunki doktor normal doğum yapabileceğimi söyledi. Bu şekilde normal doğum yapan oldu mu? Benim kafam çok karıştı.