suuperisii Çatlaklar ve nemlendirme için dalın bebek yağını kullananlar vae mı memnun kaldınız mı özellikle basen kalça ve karin bolgesine
Furkansehla suuperisii ben kullanıyorum hatta benim doktorum bana onu önerdi kozmetik urunu alıp bosuna para harcama dedi. Gunde 2 kez kullanıyorum
Furkansehla suuperisii 26 haftalik hamileyim o kadarda kilo aldim yani karnimda hic catlak olusmadi 4.5 aylikken kullanmaya basladim ben
Seferdeniz1 suuperisii en memnun kalınan marka aldım lierac 2 kutu bitti mustela aldım bitti yine de çatlıyorum çok moralim bozuk zaten badem ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum tüylenme yapmadı da
Misssimsek suuperisii bende onu kullanıyorum suan sadece dustan sonra tüm vücuduma sürüyorum sırtıma bacaklarıma... 19 haftaligim. Kullanmadan önce kasintim olurdu kullanmaya baslayali geçti artık kasinmiuorun
Meftunbade Bende kullanıyorum çok güzel yumuşatıyor ama tek başına yetmiyor bide nemlendirici istuyor
Bsetncr2020 Kızlar hamileliğimin başından beri saf hakiki zeytinyağ kullanıyorum 33+6yım ve aşırı kilo aldım 21 kilo aldım sıfır çatlak
Ftsctn_20 suuperisii ben de 37 haftalık hamileyim 34. Haftaya kadr tek bir çatlağın yoktu 34ten sonra oluşmaya başladı bu arada ben sadece hindistancevizi yağı kullandım.