Merhaba hanımlar.Dün akşamdan beri karın bölgemde kasıntı ve kızarıklık var.Sabah doktorumu aradım bir krem verdi geçmezse mutlaka cildiyeye git dedi yarın sabaha kadar bekleyeceğim.bu durumu yaşayan var mı sormak istedim ? Sebebi ne merak ediyorum açıkçası