Hi2018 Şu an haftanız daha erken, haftada 3 gün yeterli bence şimdilik ben öyle yapıyordum yani. Haftanız ilerledikçe sıklaştırırsınız. 30 dk orta tempo yeterli olur. Kendinizi yormayacak, nefes nefese kalmayacak tempoda yani. Çok uzun süre ve hızlı tempoda yürürseniz kasılmalarınız ve bel ağrılarınız olabilir o yüzden fazla yüklenmemenizde fayda var