Bugleminannesi Yani tabi ki doktorunuz çok daha iyi biliyordur ben sadece mantık yürüttüm. Benim bebegim 32 de dönmüştü ama burda Sordugumda 27-28 de bebegim dönmüştü yazan bir sürü kişi olmuştu. Yani normal mi bilmiyorum ama sizin haftalarınızda basasağı olanları okudum. Kanal a girmediyse basasağı olmasının bir problem olacagını sanmıyorum. Çünkü ben tam 28 de doktora gittigimde yürüyüşleri sıklaştırmam gerektigini,bebegin yeri varken bu haftalarda başasağı dönmesi gerektiğni söylemişti. Sizin yine de böyle bir korkunuz varsa doktorunuza mutlaka danışın derim