Duygukc merhaba canım. Benim süt hormonum normalden fazla olduğu için hamile kalmadan önce bile biraz sıkayım süt gelirdi. Hamile kaldım senin haftalarında gece yattığımda resmen iç çamaşırımı ıslatacak kadar geliyordu sonra düzeldi. Önemli olan sakın sıkıştırma çünkü sıkıştırıp süt gelmesini sağlamak rahimde kasilmaya sebep oluyormuş.