Merhaba kızlar ilk gebeliğim şu anda 5+2 haftalık son bı kaç gündür şükür kasık agrılarım gecti ama mide şişkinliği yasıyorum karnın şişti resmen otururken bile karnm agrıyor şişkinlikten .. bir de süt içmek ölüm gaz yapıor bu durumları yasayan baska anne adayları yardımcı olursa sevınırım..