Canım ben gece uykumdan uyanıp safra kusup geri yatıyordum o zamanlar ne ağlamalar ne yakınmalar hiç hastaneye gitmedim bişey yapamazlar diye hamilelikten sonradan öğrendim bu yatış meselesini ama bilseydimde gitmezdim hiç sevmiyorum hastane 15ten sonra geçti benim şimdi haftada bir yine oluyo ama şükür ediyorum tabi senin inşallah daha erken biter zofer almıştım en son onun çok çok faydasını gördüm doktoruna bi sor istersen ben 12den sonra kullanmaya başladım bilseydim 6da bulantılar başladığı gibi kullanırdım