Dilekerdmr AyaYlmazYldrm benimde valla canım yaşta 23-24 değilim ki cesaret gelsin 🤣🤣 doktorumuz 3. Ye bekleriz dediğinde eşim donup kaldı zaten 😄
Gazel0606 Selimerve yumurtlama günü dedgniz adetin 12/13/14. Günler mi canım şeffaf akıntı geldiği zaman ilşkinin olması
Dildare hulya4627 sizin adınıza çok sevindim 😊 tabii hepimizin önceliği sağlıklı olmaları ama bir de gönlümüzden geçen var ki rabbim hepimize nasip etsin 🙏🏻
Dildare AyaYlmazYldrm biz de 11+4 fetal dna yaptırdım bu hafta gelecek sonuç cinsiyetini de öğreneceğiz inşallah. Siz de sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi 🙏🏻🙏🏻 Sevgiler...
Dildare Busra221 yaaa mutlaka haber verin sonucu 😊 inşallah size de gönlünüze göre sağlıklı bir kız evlat Nasip olur 🙏🏻 Sevgiler...
Busra221 Dildare bende sizi merak ettim sende inş cinsiyeti öğrendiğinde haberleşelim canım . İnşallah gönlümüzdekini sağlıkla kucağımıza alırız 😘😘
AyaYlmazYldrm Dilekerdmr yas 32 oglum cok yaramaz esimin 3.yu ypmasi imkansiz gibi birsey😂😂 glin severiz artik npalim
Dilekerdmr AyaYlmazYldrm aynen öyle canım bende 30 doğumdan sonra 31 olacağım valla en geç 34 zaten bana göre 35 Ten sonrası hem riskli gebeliğe giriyor hem kafa kaldırır mı bilmem 🤷🏼♀️ birde 2.görmeden 3.karar vermek zor 🤦🏼♀️
Dildare Busra221 merhaba. Bugün öğrendik cinsiyeti; erkek geliyor 😂 o kız buraya gelecek demiştim ama oğlum çok baskın çıktı 😂 bize de erkek anası olmak nasipmiş. Sağlıkla gelsin 🙏🏻💙
Busra221 Dildare ay merhaba Bende yarın öğrenicem inşallah kendisini gösterirse haber veririm 😃 sizi duyunca daha da heycanlandım şimdi sağlıkla gelsinlerde inşallah 🤲🏼
Buseyra Benim de 14+4 günlük bizim bebiş de göstermiyor 🙈ben kız olmasını istiyorum ilk çocuk ilk heyecan. Erkek olursa ister istemez dede ismi faktörü devreye girecek bakalım hayırlısı 🐣🧿