Aliasafinannesi Bebeğim iki üç gündür aşağıda kımıldıyor. Böyle bir durum yasayan varmı. Normal mi sizce.
Aliasafinannesi Adabahar bende 25 haftama bugün girdim şimdiye kadar hep yukarıda geziyordu. Haftaya göre mi değişiyor anlayamadım. Çok sagol