Hepsi hakkında bilgim var ama içim rahat değil ufacık birşey dediklerinde günlerce düşünen biriyim banada endişe etme dedi doktorum ama her ihtimale karşı bi tablet progestan alıyorum günde yat dinlen demedi zaten hemsireyim böyle bi luksum de yok hep koşturmaca sadece benimle aynı durumda olanlar var mı merak ettim