Sevgili anneler 3 gün önce spınal ıle sezeryan dogum yaptım . Ve yapıstırma yanı lazer dikiş dedikleri dikimi yaptı doktor. Bugun hastaneden cıkarken hemşireler beni çok korkuttu, işte dusunu al orayı kuru tut göbeğini kaldır surekli orası ıslak kalmasın yoksa acılır hastaneye yatarsın yenıdem sezeryan olursun vs dedıler korktum bende.. şimdi lazer dikiş olupta hersey yolunda gıdenler varmı aramızda:( ben yurumeye bıle korkuyorum.. napmam gerek nolur yardım edin bana :( nasıl oraya bakım yapmalıyım