Gulkkl Merhaba kızlar. 36+5 günlük olduk. Yaklaşık 2 gündür yürüyemiyorum ciddi anlamda bacak ağrısı çekiyorum kemiklerim, etlerim sızlıyor resmen böyle olan var mı? Önerileriniz neler? Yardımcı olursanız sevinirim
Happyprincess Gulkkl ben 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 32 den beri ağrılarım var. Doktoruma dedim magnezyum yazdı. Ağrım geçmedi ama hafifledi. Gece dönemiyorum çok yürüdüm mü hareket edecek halim kalmıyor doğuma kadar sabrediyorum elimden başka bisey gelmiyor . Eşim masaj yapayım diyor ama ağrı bacaklarda değilki yaptığından da anlamıyorum. Vajinamin üst kısmı kemiklerim ağrıyor
Meron Gulkkl canım bende 36+1 aynı durum bendede var dayak yemiş gibiyim dün yürüyüş yapayım dedim bacaklarımın üstüne basamadım resmen
Meryemoz Gulkkl bende oyle oldum biara d vitamini kalsiyum magnezyum b vitamini ve demir ilacimi arttirdim daha rahatim simdi
Aslannn 37+4deyim bacak ağrısı çekmedim ama..muhtemelen agirlastigin içindir..yada magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyordur..doktoruna danış istersen canim
Gulkkl Meron dayak yemiş gibi oluyor insan nasıl olacak böyle bilmiyorum. Allah kurtarsın hayırlısı ile inşallah
Happyprincess Gulkkl ben çözüm bulamadım 🤦♀️ 2 3 defa sıcak suya girdim yok o bölgeme masaj yaptım yok. Magnezyuma devam en azından ilk zmana göre aktifim
Yenianne65 Gulkkl sağ bacağım ağrıyor yürürken kalçama atıyor doktora sordum normal ağırlaştın doğumdan sonra geçecek dedi
Happyprincess Gulkkl toplamda 10 kilo. 69 la hamile kaldım 79 um. Ve hiç yürüyüş egzersiz falan yapmadım nasıl dogurcam merak ediyorum 🤦♀️❌
Meryemoz Gulkkl evet canm bir gun yataktan kalkamaz duruma geldim mutfaga bes dakikada vardim esimin yardimiyla cok aciliydi vitaminlerle suan cok iyiyim hiphizli yuruyorum🙈😀39 haftaligim