Bendede var cnm 16 haftada sağ kalçamda başladı şuan 19 haftalık oldu hala ağrıyor doktora sordum magnezyum verdi bi işe yaramadı eğilemiyorum kalkamıyorum yatamıyorum ve en önemlisi yürüyemiyorum topallıyorum araştırdım biraz siyatik sinir ağrısıymış doğuma kadar geçmicek gibi 😣