Muciiizeemm Kızlar duamı okudum 41 e tamamladm nasıl dualamalıyım acaba bilen varmı ? Namaz kılınıcak demişti biri burda ama yapıp uygulayanlar varmı ???
Misssimsek Muciiizeemm canım biz 41 farklı kişiye okutup duasinida bir hocaya yaptırmıştık. Istersen tanıdık hoca falan varsa bir sor rica et onlar yaparlar
Muciiizeemm Misssimsek Ben kendim okudum hepsini canım dağıtamamıştım kimse bilmiyor tedavi gördüğümü. Hergün 5-6 kere okumuştum çekirdeklerini de saklıyorum toprağa gömün demişlerdi🙏🏻 Sen nasıl yaptın? Çatlatma iğnemin 10. Günü bugün dualıcam yarında kan vericem 🙏🏻
Misssimsek Muciiizeemm allah kabul etsin inşallah canım bebeğin seninledir. Dediğim gibi biz 41 kişiye 1 yasin 1 meryem süresi dağıttık sonrada annem bir hoca arkadaşına duasını yaptırdı kuran kursunda. Yani tam olarak nasıl bir dua bilmiyorum. Ama bence sonuçta dua içten gelen birşey abdestini al bir seccade ser otur ve içinden nasıl geliyorsa ışte rabbimden.
Hanifee1273 Ben okumaya başlayınca hamile kaldım 2 haftaya yakın hurmaya okudum sonra o hurmayı birini ben birini de eşime yedirdim . Sonra adet görmedim daha
Hanifee1273 Birde sürekli dinlerdim telefondan iş yaparken yemek yaparken , müzik yerine hep meryem suresini açardım.
Hanifee1273 Muciiizeemm meeyemin yanında Yasin de okuyordum ama sayıya takılmıyordum . Çekirdeğini gömüldüğünü bilmiyordum 🤷♀️ Gömmedim attım . İnanarak okumuştum Allah’ım hazreti Meryem’e nasip ettiğin evlattan bana da bir evlat nasip et die. Tilavet secdemi de her bitirişte kılıyordum . Ama 41 sayıyı tamamlamamışımdır 2 hafta filan okudum.
Hanifee1273 Muciiizeemm birde öyle sonunda hatim duası gibi dua etmedim . Bitirince ve başlayınca kalbimden geçenleri söylüyordum bu kadar 🌸
Hanifee1273 Sahraelif her zaman ediyorum canım Rabbim isteyen bütün kadınlara hayırlı evlat versin , yine ederim 🙏