OsmaninPrensesi Kizlar ben calisiyorum suan 31 haftalik hamileyimm kac haftalikken dogum iznine ayrilmam gerekiyor sgk dan dogum parasi alman icin bide dogum parasi nekadar bi fikriniz varmi ben 3000 tl we 4000 tl olarak biliyorum ama tam olarak bilen varmi acaba
Heather OsmaninPrensesi 32. Haftada rapor alınıyor. Yada 37. Haftaya kadar çalışmak isterseniz dr unuz çalışabilir yazan bir rapor veriyor sonra o 5 haftayı doğumdan sonra kullanıyorsunuz. Doğum parasıda brüt maaşı 30 a bölüp 122 ile çarpıp 2/3 ünü alıyorsunuz diye biliyorum ben. Bu parayı da ikiye bölüp 2 taksit gibi veriyor devlet. Ptt den alınıyor😊
Adabahar OsmaninPrensesi 32 haftadayken çıkabiliyorsun rapor alıp ama çalışacaksanda tam o haftada çalışabilir raporu alıp işyerine vermen lazım.. maaşına göre değişir o miktar doğumdan önce ve doğumdan sonra diye 2 seferde yatırılıyor istersen toplu istersen her ay çekebiliyorsun cnm
Bebisaskina OsmaninPrensesi eger sezeryansa atiyorm 38 hafta sezeryan olcaksnz 30.hafta doktorunuzdan rapor alablrsnz
Obsesifk OsmaninPrensesi sgkdan doğum parası değil işgörememezlik rapor parası alıyorsun doğum parası ayrı 300tl artı süt parası
Leylaekinci OsmaninPrensesi hastaneden 32.hafta raporu alıp iş yerindeki muhasebeye veriyosun 4500 liraya yakın para alıyorsun canım
Heather HakanSelinayIbilen sgklı için rapor parası. Her doğan bebek için aile bakanlığının bir kereye mahsus verdiği para var. Doğum yardımı deniyor ilk çocuk 300 2. 400 3. Ye 600 lira birde eşiniz sigortalıysa onun bordrosuna bir kereye mahsus 148 lira süt parası yatıyor.
Nurayy28 Dogumdan once 8 hafta ve dogum sonrasi 8 hafta .Cocugu olan 300-400 lira dogum yardımı,149 süt parası ve is göremezlik ödenegi aliyor. Rapor parasiyla birlikte toplam 5.500 tl aliyorsun en düsük brutlü maas 2029 olan 💕🎉🎽
Obsesifk Esrglr internetten araştırsan daha şyi olur çünkü ikisinide farklı yerden alıyorsun biri sgkdan biri postaneden süt parası postanedendi sanırım
Obsesifk Dua geçerlidir sonuçta rapor alıp izni çıkıyorsun bacağını falan kırsan rapor alsan yine aynı şekilde paranı sgkdan alıyorsun
Bhb Dua hayır geçerli değil sadece süt parası alabiliyor öğretmen ve memur bu SGK dan alınan para işçiler için geçerli siz zaten Doğum iznine çıkınca maaşınızı alıyorsunuz işçiler almadıkları için maaşlarını devlet toplu ödüyo olay bu aslında
Arya92 Obsesifk hayır çünkü memurlar çalışırken heray maaşları yatıyor.skg li olanlara maaşları yatmıyor aslında o para maaş oluyor
emineaktas Çalışıyorsanız eğer 45 ilr çarpılacak izin sayısı. Toplamda 4 ay izin var yani 120 gün 112 gününe para ödeniyor. 112 x 25= 5040 tl alırsınız
Dua Nurayy28 netten baktım ama sanırım memura öyle bir ödeme yapılmıyor çünkü zaten raporlu olduğu süreçte maaşını alıyor