Pyrzefem Hamilelikteki kan basincindan dolayi oluyor asiri bir kanama yoksa normal bende 28+4 deyim bendede oluyor
Senak Bir kitapta bu haftalarda burun kanamasının normal olduğunu okumuştum. Ama çok yoğunsa tabi ki doktora söylemekte fayda var.