Arkadaşlar, kordosentez yaptırdım bugün, yaptıracak olanlar için ön bilgilendirme yapmak istedim. Çünkü ben sorduğumda hiç cevap alamadım eski konuları arattığımda da istediğim bilgileri bulamadım.
📌öncelikle tok olun aç kalmayın
📌tuvaletiniz olmasın işleme girerken
📌işlem gerçekten acı veren bir işlem bunu bilin ama kendinizi kasmayın
📌çok güçlü nefes alıp vermeyin
📌işlem sırasında kıpırdamamanız gerekmektedir.
işlem yapılırken ultrasonla bakılıp normal iğneden biraz daha kalın ve plasik bir yapı içindeki iğneyi karnınızdan batırarak kan alımı gerçekleştirilmektedir.
İşlem sonrasında sizi rahatsız edecek bir ağrınız olmuyor. 2 saat müşade altında tutuluyorsunuz. Size bir antibiyotik serum bağlanıyor. Son kontrolden sonra evinize dönüyorsunuz.
Aynı gün duş yapılmıyor, ağır kaldırmıyor dinleniyorsunuz.
Kanamanız olur, sancınız olur yada suyunuz gelirse hemen hastaneye gitmelisiniz.
Lekelenme olabilirmiş.
Sonuçlar minumum 3 hafta sonra çıkıyormuş.
Tüm testi yaptıracak arkadaşlar dilerim güzel sizi mutlu edecek haberler alırsınız.