Bir de madem konusu açılmış, eklemek istediğim bir şey daha var. Konu başlıkları...
Konu başlıklarını açarken ana fikri belirtemiyoruz. Başlık gebelik ama içinden her şey çıkabiliyor. Mide yanması, cinsellik, göbek büyüklüğü, folik asit, kaynana sorunu, aklınıza gelebilecek her şey olabiliyor.
Başlığın amacı konunun ana temasını yansıtmasıdır. Sorun ne ise ona dönük bir kaç kelime ya da cümledir.
“Acil yardım” şeklinde başlıklar var. Konusu belli değil. Bunlar da aslında dili özensiz kullanmaktan kaynaklı.