El_miram Sizce normal doğumu yoksa sezeryanmı iyi ben dün doğumhaneye gitim bir bayan doğum yapıyordu çok zordu Bid e hemşireler çok kızıyordu bende sezeryan olmak istiyorum bu arada 35+6 dayım
Havvamurat El_miram tabii ki adı üzerinde normal doğum tabii mecbur kalınca sezeryan tercih edilmeli. Ama keyfi sezeryana çok karşıyım
Humi El_miram adi ustunde normal dogum aslinda normal olan. Tabi ki riskli durum varsa sezeryan ama bebek ve anne icin en saglikli olan normal dogum. Devlettemi dogurucaksiniz oradami gordunuz.
1994ozg El_miram normal doğum tek doğum yöntemidir, sezeryan acil durumlarda yapılan bi ameliyattır bu şekilde düşünüp karar verebilirsiniz herşeyin normali en iyisidir demişler ama yine de psikolojiniz hangisini en iyi kaldırırsa onu seçin🌸
El_miram Bügüne kadar normal doğum taraftarıydım ama o bayanı güründe çok korktum şimdide kararsızlık içindeyim