Cansuu__ 13 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri karnıma krap giriyor. Bıçak saplanıyor gibi ağrı hissediyorum. Dün de biraz kahverengi leke gelmişti . Ne yapsam
1994ozg Cansuu__ acile gidin lütfen bu belirtilerde doktor hemen gelin diyordu bir şey olmayadabilir ama gidilmesi gerekiyor🌸
Gzdnz Cansuu__ hemen doktora gidin bence normal değil gibi.. evet o haftalarda bi ağrı oluyo ama bıçak saplanması gibi değil
1994ozg Cansuu__ kanamalı riskli hamileliğim olduğıu için artık konuya hakimim, en risklisi kırmızı kandır fakat ağrılı lekelenmeler iyiye işaret değil hemen gelmelisin dedi atla taksiye ya da hemen eşini çağır bi görün progestan versin canım
Sirinb Aynisi bendede oluYordu 17 haftama kadar doktorum normal dedi bebek Yerlesiyor rahim büyüyor demisdi yerimde duramiyordum agridan bence endise etme ama yinede doktoruna danis
Cansuu__ Cansuu__ kanama olarak değil bide arada kahverengi lekelenme oluyor genelde biraz fazla hareketnedünce oluyor
1994ozg Cansuu__ o zaman içinde birikmiş kan varsa onuda atıyo olabilir ama ağrıdan dolayı bilemedim bence görünmelisin her koşulda..