Naaagihannnn Merviiisss kesinlikle yani tekrar hamile olsam ayni dogmu yaparim 😊 cnku bebegimin herseyiyle kimseye ihtiyac duymadan kendim yapabiliorum en guzelide bu bence 😊
Naaagihannnn Nesliyy amin ins 🤲 gercekten ben sali gunu nisan olayini yasadim carsamba lekelendim cuma sancim basladim cumartesi gittim hastaneye ve dogumum oldu kesinlikle normal dogum ve sanci suresi evde. İns kolay dogumun olur 🤲
annesininpirensesi Merviiisss birinci normaldi bu sezeryan olacak sezeryandan cok korkuyorum normal istiyodum napcam bilmiyorm