Herkese selam burada okuduğum doğum hikayeleri eminim kendi doğumumda beni rahatlatan şeylerden birisiydi çünkü sürecin ilerleyişi cok benzer gelelim benim hikayeme. Hamileliğimin başından beri hep sezeryan istemiştim çünkü ablamın normal doğum travması beni inanılmaz etkilemişti ve korkuyordum yalan yok, peki ama sezeryan? Ona dairde elbette korkularım endişelerim hep vardı 37 den itibaren doktoruma gün ne zaman vericeksiniz diyip duruyordum :) hamileliğim bazı dönemlerinde zorluklar yaşatsada genel olarak rahat gecti diyebilirim ama çevremdekiler ne der onu bilmiyorum onları zorlamış olabilirim bel tutulmaları, düşük tansiyon vb😂 neyse doğum hikayeme dönüyorum dediğim gibi süreç burada bahsedilenlerle benzer ama bahsedilmeyenler ya da benim gözden kaçırdıklarım olmuş bunları yazıcam ki birilerine ilham olur umarım ☺️ Evet sabah hastaneye gittik vip oda diye tutturan benim gözüm o an oda moda görmüyor ‘he tamam güzelmiş’ deyip yatagıma oturdum heyecan endişe korku sarmalına girdim 😃 neyse eşimin doğuma girmesini cok istemiştim bundan bahsettiğim gece kabuslar gördüğü için girmemesi daha hayırlı deyip tek başıma girdim doğuma 😊 ameliyathanede iğnemi yapıp yatırdılar evet acımıyor hareket etmeyecektim burada okuduklarıma güvendim ama omzuma fazla bastırdı hemşire sonrasında bunun agrısını cektim neyse yatırdılar beni o arada başımdaki erkek hemşireyi fark ettim aaa ben sizi tanıyorum benimle ilgilenin konuşun korkmiyim falan diyorum ki korkuyorım çünkü daaha önce 9haftalık bebegimin kalbi durmuştu kürtajımda da aynı hemşire vardı üzücü bir anıyı hatırlattı ama kızıma kavuşma anımız yakındı kendimi sakinleştirmeye çalıştım neyse bu sırada tansiyonumun çok düştüğü konuşuluyor seruma bişeyler katıyorlar felan hemşire ‘sakinleşmezsen tamamen uyutmamız gerekir dedi’ bu anı kaçırmak istemiyorum diye düşündüm kendimi rahatlatmaya çalıştım aslında iyidim ama soğuk batikonun sürüldüğünü hissedince panik oldum orada düştü tansiyon bence neyse toparladım ben doktorum geldi başlıyoruz dedi bu sırada sohbet ediliyor ki bu beni cok rahatlatan bişey oldu bebegi çektiklerinde ürktüm sarsılıyor baya vücut, sonrasında bununda ağrısı oluyor vücutta. Bebeğim neredeyse 4 kilo dogdu öptüm cok kısa kaldı çünkü tükürük problemi olmuş gözleme aldılar odama gectiğimde üşüyordum iyidim bebeği sorup durdum neyse zaman gectikçe spinalin etkisi azaldıkça müthiş bir ağrı başlıyor yukarıdan aşağıya dayanamıyorum igne vurmuyolar çünkü hala uyuşuk belden aşağım ondan sonraki sürecim hep zor oldu benim ilk yürüyüş gaz emzirme :( neyseki atlattık şimdi 2. Ayımız doldu şükürle bakıyorum kızıma emzirme kısmı hala zor ama pes etmiyoruz birlikte bunuda aşarız elbette 🥰 sevgiyle kalın happy kids te buluşalım👯♀️