mmylmz illa belirti olması şart mı? midem bulanmıyor 6 haftalık gebeyım. Herşeyi takar olduk kafamıza. millet 2 lokma yemek yeme derdınde, bende ıstıfra etmıyorum dıye dertlenıyorum :( yardım edın annelerım
1994ozg mmylmz hayır ben 12.haftadayım geçen gün 1 kez safra kustum o kadar onun dışında ilk haftalar yemeklerden soğumuştum sadece bi o vardı bide şişkinlik gaz çok oluyor herkesin hamileliği farklıdır unutma 🌸
Bus_ak18 mmylmz illa belirti olcak die bsy yokki kuzum. Benim göğüs agrım var sadece. Bulantım acıkınca oluyo o da yeynce geçio kusma falan yok olmazsa inşallah. Kendni şartlama. Bulantı olunca yemek su hiçbsy olmayacak. Dua et kendini kasma bu kadar
Yaman mmylmz ben 17+5 im ama bnmde 2 kere kusmam oldu ve hafif bazen bulantılarım oldu öyle çok şiddetli bi rahatsızlığım olmadı herkez belirti yarıçap diye bişey yok cnm
Ebru-isil Sanşlısın sadece 😂 bnim de hiç olmadı şikayetim.kusmam mide bulantım hiç olmadı.Bi ara salçalı yemek ve köfteden tiksindim şimdi geçti hepsi.
Yildiz95 13+2 haftaligim cok sukur hic kusmadim ma mide yanmasi cok yasiyorum birde bir kac yiyecektn tiskindim ve hic yemiyorum ama cok sık agrilarim oluyo bel kasık
mmylmz Deletedmom137 çok haklısınız ama bızler rısklo gebeler kaybetme korkısundan ne isteyecegımızı şaşırdık. iyi olsunda kusalım dıyorum resmen. bı belortım olmayınca korkuyorum :(
1994ozg mmylmz amin canım. Mide ekşimem var demişsin hemen her hamilenin büyük şikayetidir zaten bu da belirti
mmylmz 1994ozg birşey yedıkten sonra acı sular gelıyor. mıde bulantısı gıbı değil yani. soda içince rahatlıyorum
mmylmz Yaman anlıyorum. psıkolojık zaten bendeki :) korku endişe her anne adayında var. bızım gıbılerdr cok daha fazla napalım rabbım kerım
Yaman mmylmz evet cnm ben ztn hamileliğim rahat geçsin diye dua ettim hep kanamam vs dışında bi sıkıntım olmadı bide bi kaç yiyecekten tiksindim şimdi yiyemiyorum 🙂
Anneoluyorum93_ mmylmz ayy ben dr öyle daha düzenli besleniyorum obez olcan diyorlar kusma flsn yok ama daha yeniyiz normal gibi