Bugün itibari ile 37+2 yiz. Az önce çatı muayenem oldu , ne dar ne geniş dedi doktorum. Bebek normal doğum pozisyonunda ama 3500 gr şuan. 40a kadar 4 kiloyu geçer dedi doktorumuz. Çok hayal kurmaya gerek yok mantıklı olmak lazım dedi. Kafa çevresi de 38+6 ile uyumluymuş koca kafalı bir kızım var 🙂haftaya gün belirleyelim sezeryan için dedi. yine de normal bir çatı ile tombiş bir bebeği bekleyen oldu mu aranızda ?