elmmmm9 kusura bakmayın ben ebeyim yanlış bilgi verdiğinde yok asıl siz yanlış yönlendiriyorsunuz sıradan bir şeymiş gibi.doktorun Amerikan olması bir şey anlam ifade etmiyor, Çocuğun ciiğerlerinde hiç bir sıkıntısı yoktu gelişiminde iyiydi 37. Haftasına doğru doğdu zaten enfeksiyon zarını patlatmıstı suyu azar azar bitti ve yengemdeki enfeksiyon bebeğe geçmiş, ciğerleri enfeksiyon Kaptığı için solunum sıkıntısı yaşadı, normal şekilde enfeksşyınsuz doğsa solunum sıkıntısı yaşayacak bir durum olmazdı.Siz 37? Haftanıza gelmiş olabilirsiniz ama daha erken haftalarda bu sorunu yasayan çok insan var , Sonuna kadar da tekrarlıyorum enfeksiyon çok önemli !