Rumeysaaaaaa Kızlar iyi günler 33+5 hamileyim 5 gündür ağır grip geçiyorum dün hastaneye gittim serum taktılar antibiyotik başladılar akşamları buhar veriyorum hamilelik dönemin de benim gibi olanlar varmı erken Doğuma sebeb olurmu ?
Ilknur_degrrli1 Rumeysaaaaaa bnde oleyim haftamizda ayni atese dikkat et bol bol limonlu nane ihlamur ic