Merhaba kizlar 21+1 haftalık hamileyim ve nerdeyse 2 haftadır nefes darlığı yaşıyorum yani deri derin nefes alma isteği geliyor sanki oksijensiz kalıyorum gibi daha ileriki hafyalarda böyle olurum saniyordum benim gibi olan var mı acaba? İnternetten baktığımda 2. Trimester da normal olduğu yazıyor 🤷