Merhaba anneler ve anne adaylari, bulunduğum sehirde bir gebelik okuluna gittim dun egitimimi tamamladim 28+5 gunluk hamileyim. Cok memnun kaldim bence tum anne adaylarinin yararlanmasi gereken bir hizmet bu. Soyle bir ozetlemek gerekirse burada herseyin bebekle ilgili yani dogal olaninin tercih edilmesi gerektiginin uzerinde duruldu; dis faktorler, kimyasallar, ilaclar, maliyetli gereksiz yığınlari listelerimizden sildiler 🙂 pek cok alacagim seyi kaldirdim bende listemden bunlardan biri islak mendil. Alt acma esnasinda kullaniliyor, bebegin eli yuzu siliniyor acikcasi zaten kullanmak niyetinde cok egildim artik eminim, acaba bunun yerine evde hazirlayabilecegimiz pratik bir cozum onerisi olabilecek kimse var mi 🤔 tecrubeli annelerden yardim istiyoruz 😇