mom101 Kızlar merhaba belirtiler kaçıncı haftadan başldı? 4+4üm dün ve ondan önceki gün peçeteye sildiğimde turuncu leke geldi sadece peçeteye sildiğimde şimdi yok birde afedersiniz kabzlıktan öldüm artık ama başka hiç bir belirtim yok dün değerim 249.95 ti yarın yine kan vericem bakalım nasıl oluyor
30ekim19 mom101 ilk yerleşme haftalarında ateşleniyordum sürekli bulantım oluyordu üşüyordum hep üşüttüğümden diye düşündüm oysaki patiksiz hırkasız gezmem yemek kokuları kötü gelmeye başladı baş dönmesi uyuma isteği göğüs hassasiyeti oluştu test yapıncada hemen çıktı zaten adet günümde geçmişti vede kahverengi kanamam olmuştu
BusraVeli mom101 Benim ilk başlarda hiçbir belirtim yoktu sadece kabizdim birde ilk adet olacağım gün kahverengi lekem olmuştu adet oldum sanmıştım hatta sonra geçti aynı gün lekelenmem
04052016mh mom101 ilk göğüs hassasiyetiydi sonra hamile olduğumu öğrendim ve sonrasında hiç hamile gibi değildim. Halsizlik,mide bulantısı,kusma,baş dönmesi vs yaşamadım sadece bel ağrım vardı okadar
30ekim19 mom101 evet ama ben anlamamıştım hastayım diye yattım hep ağrı kesici aldım şükürki bişi olmadı
Esmeler Hamile olduğumu anlamamıştım bile. Tüm adet belirtilerim vardı. Ped takmış adetimi bekliyordum. Sonra şeytan işten eve giderken bi test al yap dedi ve hamile olduğumı öğrendim 3-4 gün kala. Mide bulantılarımsa tam 6. Haftada başladı ve iğrenç denecek kadar zor bi 20 hafta daha yaşadım. Çok kötü günlerdi. Ölü gibi yatakta yatıyordum ve etrafımda var olan her şeyden midem bulanıyordu. İnanılmaz zayıfladım ve hiç geçmeyecek sandım. 26. Haftada geçti. Sonrasında da öyle mükemmel bi midem olmadı maalesef.
mom101 BusraVeli aynısı bendede var hiç bir belirtim yok ve adete bir gün kalmış turuncu lekelenmem oldu sanki adet olicam gibi hiss etdim