Merhaba arkadaşlar , bunu buraya yazıp sormak istemezdim ama mecbur kaldım artk , dünden beri düşünüyorum bir yandan tedirginlik bir yandan ne yapcagimimi bilememek .
Ilk gebeligim , 37. Haftaya girmek üzereyim ve doktorum alttan muayene yapıcak önümzdeki hafta , ben iliskiye girmiyordum son aylarda bebekten cok tedirgin oldugum icin , ayni zamanda esimde öyle .
Doktorda muayeneye gelene kadar mutlaka gir ve muayene ye gel dedj .
Tedirginlik bende çok var sizede ayni sey söylendimi son aylarinizda yani bu normalmi ?
Ilk gittigim doktor farkli sekilde davraniyordu bu konuda cunku , simdi bu doktorum byle soyleyince bi degisik oldu .
Yani dusunduklerimi anlatabildimmi tam bilmiyorum dedigim gibi kafam cok karisti 😔 insallah anlatabilmisimdir .